|
||||||
Tartalomjegyzék Találkozás A
jó megjelenés Az
étkezés Közlekedés Napközben Művelődés,
szórakozás Családi
összejövetelek Ajándékozás Játékok |
Játékok - Társasági játék Barkochba Igen - Nem Kitalálunk egy szót valamilyen tárgykörből. Bemondhatjuk magát a tárgykört, hogy rövidítsük a játékot. A társaság tagjai tetszőleges kérdéseket tehetnek fel, de felelni csak igen-nel vagy nem-mel szabad. Ebből kell kitalálni a szót, rákérdezni csak akkor célszerű, ha valaki biztosan tudja mi a kigondolt feladvány. Ha valaki téveszt büntetést kaphat. Azonos kezdőbetűvel A társaság megegyezik abban, hogy milyen témában fognak gyűjteni pl. állatok, híres emberek, földrajzi helyek mint hegy, folyó, stb. A játékvezető mond egy betűt. A résztvevők evvel a kezdőbetűvel a kiválasztott témakörben gondolkoznak. Azokat meghatározott ideig leírhatják, utána pedig sorban felolvassák. Az nyer aki a legtöbbet össze tudta gyűjteni, de csak az a név számít, ami másnak nem jutott eszébe. Amerikából jöttem Ketten kimennek és választanak egy mesterséget, melyet két szóval kell kifejezniük. Pl. virágot szedni, fát vágni, könyvet olvasni, leckét tanulni, stb. Miután a mesterséget megválasztották, bejönnek a többiekhez s mondják: "- Amerikából jöttünk. Mesterségünk címere: g., v, stb. Tehát csak a két kezdő betűt szabad mondani és kézzel, lábbal némán kell elmutogatni a foglalkozást például gombvarrást stb. Ha sokáig nem találják ki, akkor két-két betűt még lehet mondani pl. go. va. Aki a gondolt mesterséget kitalálja, az megy ki, miután maga mellé választott egy társat. Megnevettető A társaság egyik tagja olyan helyre áll ahol mindenkit láthat. A többiek elkezdenek mókázni (arcfintor, szamárfül stb.), így próbálva meg a kin állót megnevettetni. Ha állja nevetés nélkül, kap valami jutalmat, ha elneveti magát tréfás büntetés a jutalma. Fordítva is lehet játszani. Egy kiáll és mindenféle mókaságot csinál. A többieknek komolyan kell végignézniük. Aki elneveti magát zálogot ad. |
|||||
BÓNUSZ |